lend, ja miałem taki klank przed wymianą nastawnika...
Problem z rozrządem 1.4 tsi
Zwiń
X
-
kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
-
-
Ostatnie moje podejscie do naprawy tego padła!!! Po konsulatcji z pewnym magikiem(powiem wam jak się uda wszystko) powiedział mi tak trzeba zakupić dobry olej. Nie żadne 5w30 bo to ma opóźnić awarię nastawnika i zapobiegać awarii napinacza. zalać olej 5w40 będzie to olej FUCHS GT1 5W40. Dodatkowo będzie zrobiona płókanka silnika nie wiem o co chodzi i jak to wyglad i jakie koszty. Ale powiem jedno byłem na przegladzie auta w listopadzie przy 27000 tys wymieniono olej na castorl 5w30 Long life. W lipcy następnego roku padła turbina oczywiści po gwarancji ale skoda dała 100% na turbo plus uszczelki i smary robocizna kosztowała 750 zł. Ale wcześniej bo w maju zaczął się ten patologiczny turkot. Więc może problem jest w oleju bo chcą opóźnić awarię nastawnika i napinacza lejąc żadszy olej bo to pomaga(auto świat to opisał), ale przez to lecą turbiny i popychacze.
Będac dziś w salnonie forda dopełnić wszelkie formalności z zakupem focusa dla żony przyszedł pan, właściciel skody Yeti 1.2 tsi. Samochód ma nie cały rok. Pojechał z żoną i dzieckiem do włoch, wrócił i pojechał do serwisu z jakimś cykaniem. Uwaga nie ma auta już 3 tyg. coś padło w silniku, nie chcą mu oddać auta. Podobnież coś padło a nie mają zamiennika. Gościu postąpił krótko pozew do sądu i poszedł sobie kupić forda. Nie jestem żadnym zwolennikiem forda i to czysty przypadek ale naprawdę widocznie to jedyna droga aby dopiąć swego( mówię o sądzie a nie o kupnie forda). Choć to jest przykre że ufa się marce (rzekomo mało awaryjnej) a oni mają cie w nosie brzydko mówiąc.
Kolego LEND to co zamieściłeś w linku jest to wadliwy nastawnik.
Widziałem taki film w ASO trwa prawie 45 sekund.
A tak na marginesie albo sie wszyscy skrzykniemy i będzie pozew zbiorowy albo skoda będzi nas dymała w dupę bo pojedyńczo to jesteśmy pionkami. A może by trzeba ich w końcu zaszachować???
Komentarz
-
-
soszek1980, z tym 5w40 też słyszałem
ale czy to prawda :?:
w zimie olej będzie bardziej gęsty niż 30kakliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
mam dwa auta z silnikami TSI .
1,4 122KM ,wymieniony nastawnik ( czy jak tam zwał) przy 70 tys.
1,2 85KM ,wymieniony na gwarancji kompletny rozrzad przy 39tys .
w obu przypadkach to swieze tematy i narazie jest bardzo ok .
upominajcie sie o swoje i jezeli auto jest serwisowane w ASO ,to wam zrobią.nie wiem czy miałem farta ,czy trafiłem na ludzi w porzadku jednak oba auta mam zrobione .1,4 był juz kilka miesiecy po gwarancji - nie zapłaciłem ani grosza !
pozdrawiam i zycze szczęscia
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez soszek1980
Kolego LEND to co zamieściłeś w linku jest to wadliwy nastawnik.
Widziałem taki film w ASO trwa prawie 45 sekund.
A tak na marginesie albo sie wszyscy skrzykniemy i będzie pozew zbiorowy albo skoda będzi nas dymała w dupę bo pojedyńczo to jesteśmy pionkami. A może by trzeba ich w końcu zaszachować???
A byłem z tymi obrotami 2 razy w serwisie.
Teraz jak mam auto po gwarancji to na bank powiedzą że nastawnik do wymiany.
Komentarz
-
-
Ale podniesione obroty to objaw normalny dla tego silnika i występuje w określonych warunkach a związany jest z procedurą dogrzewania katalizatora.
Jeśli masz jedynie obroty podniesione to moim zdaniem nic z silnikiem się nie dzieje.
Jeśli dochodzi do tego klekotanie to już jest się czym martwić.
Komentarz
-
-
Do ASO zawsze możesz pojechać. Zapewne po upływie gwarancji aparaty słuchowe fachowców będą miały odpowiednią korekcję Możesz też nagrać filmik i zaprezentować tutaj...
Jaki masz przebieg?
[ Dodano: Pon 24 Wrz, 12 09:18 ]
Jeszcze jedna rzecz - na filmach często dźwięk jest zniekształcony i ciężko powiedzieć czy coś jest nie tak...
Komentarz
-
-
a u mnie ciąg dalszy pierdolenia z CAXA
jakieś 4k km miałem wymieniany nastawnik (oczywiście na gwarancji z numerem correct czyli 03C 109 088 E) ale ponownie mam efekt karetki...
rozmawiałem już ze swoim magikiem z ASO i wstępnie stwierdził - łańcuch...
znów mam takie dziwne akcje przy odpalaniu
W YouTube możesz cieszyć się filmami i muzyką, które lubisz, przesyłać oryginalne treści i udostępniać je swoim bliskim, znajomym i całemu światu.
w tym tygodniu będę wiedzieć coś więcej - także dam znać...kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Witam.
U mnie przy przebiegu 44 000 km też jak narazie oprócz podwyższonych obrotów przy zapalaniu nic się nie dzieje i mam nadzieję, że zostanie tak do 150 000 km.
Zastanawiam się czy ja nie mam słuchu czy mam taki szczęsliwy egzemplarz, a może niektórzy na forum są przeczuleni lub usterka dotyczy jednak niewielkiej liczby samochodów i wcale te silniki nie są takie ostatnie.
Nadmieniam mam samochód z 2009 roku.
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
u mnie najpierw nastawnik (dwa tygodnie temu), teraz będzie łańcuch i napinacz a jak dalej będzie spierdolone to dochodzi do tego turbo
zajebiście...
02FL: 1.4TSI 6gang 122HP data produkcji: 06.08.2010 przebieg: 38k km
never ever CAXA :!:kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
LUKI, ... Niestety....A ja stawiam że jak miałeś efekt karetki to było to od początku turbo.
mirek_p11, ale co w zamian? Wszędzie taki szajs.....
Wczoraj oglądałem nowego Merca A-klase..... Hmmmmmmkiedyś była seria TSI : 135KM/217Nm a potem było 156KM/267Nm
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=57585&start=0
teraz 240KM 4x4 Boxer turbo mruczek.
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...350597#1350597
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez jamesbondzioLUKI, ... Niestety....A ja stawiam że jak miałeś efekt karetki to było to od początku turbo.
a jak piszesz, że efekt karetki to będzie i new turbo...kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez LUKIu mnie najpierw nastawnik (dwa tygodnie temu), teraz będzie łańcuch i napinacz a jak dalej będzie spierdolone to dochodzi do tego turbo
zajebiście...
02FL: 1.4TSI 6gang 122HP data produkcji: 06.08.2010 przebieg: 38k km
never ever CAXA :!:Pozdrawiam,
Jaroslav92525
-----------------------
VAG ECONOMY czyli Skoda 1.6 MPI z LPG :-)
Komentarz
-
-
Witam.
Kolego z opisu wnioskuję, że cipowałeś swój 1,4 TSI. Jak on się sprawuje po tym zabiegu, gdzie to robiłeś i jaki jest koszt?
Odnośnie awaryjności, to kiedy słychać ten efekt karetki i jak silny on jest. U mnie zaraz po odpaleniu leciutko nieraz słychać takie świstanie ale jak zamknę drzwi to już tego nie słychać. Czy to o to chodzi?
Pozdrawiam
Marcin
Zamieszczone przez jamesbondzioZamieszczone przez LUKIpo chuja robicie OT :!:
TYLKO CAXA :!:
oczywiśćie że TYLKO CAXA i to jeszcze po czipie :!:
też mam czasami efekt karetki ale nasila sie tylko jak zbliża sie wymiana oleju.
Potem robie dmuchanie w turbo ze 180km/h (oczywiście po autostradzie w niemiecach ) i jest ogień
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez marcink_1słychać ten efekt karetki i jak silny on jestkliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
Komentarz